امکان دسترسی مردم به مراکز ارائه خدمات بهداشتی تسهیل شد

به گزارش ایلنا، عباس رضاییان زاده با اشاره به اهمیت مکان یابی در دسترسی مراجعان گفت: با ثبت موقعیت مکانی تمامی مراکز بهداشتی شهر شیراز، کاربران می‌توانند مکان دقیق این مراکز را روی نقشه مشاهده کنند و از امکانات مسیریابی نقشه گوگل (google map) برای دسترسی بهتر به مراکز استفاده کنند.

او افزود: این امکان به کمک فعال شدن موقعیت مکانی از طریق موقعیت یاب ( GPS) گوشی هوشمند یا آدرس اختصاصی رایانه (IP) فراهم بوده و فرد به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت با موقعیت مکانی خود دسترسی می یابد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز این امکان جدید را باعث سهولت و راحتی مراجعان دانست و گفت: کاربران می توانند علاوه بر موقعیت مکانی، تصاویر مربوط به فضای بیرونی و داخلی، نشانی سایت، شماره تلفن، راه های دسترسی و ساعت کاری را نیز مشاهده کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: پس از گذشت سه ماه از آغاز این اقدام، شاهد بازخورد بسیار خوبی از سمت مردم و بازدید بیش از یکصد هزار نفر از این امکان جدید بوده ایم. او یادآور شد: با توجه به الگوریتم جدید گوگل به نام الگوریتم «کبوتر»، نتایج جست و جو برای یک ‌کلمه کلیدی یکسان در موقعیت های جغرافیایی متفاوت با هدف نمایش نزدیکترین کسب و کار، متفاوت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید