بیش از ۸۰ درصد تعهد اشتغال در خراسان جنوبی محقق شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه گذشته ۹ هزار و ۸۱۰ مورد اشتغال معادل ۸۶.۳ درصد تعهد استان در سال جاری توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد، ثبت و محقق شده است.

غلامرضا اشرفی افزود: تعهد اشتغال استان امسال ۱۱ هزار و ۳۶۱ مورد بوده که تاکنون بخش زیادی از این تعهد محقق شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، وی بیان کرد: از مجموع ۹ هزار و ۸۱۰ مورد اشتغال ثبت شده خراسان جنوبی در سامانه رصد، تعداد هزار و ۷۴۹ مورد در بخش ساختمان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: براساس گزارش اخذ شده از سامانه، بیشترین تعداد اشتغال ثبت شده مربوط به شهرستان‌های بیرجند با ۲ هزار و ۳۰۷ مورد، طبس با هزار و ۷۵۴ مورد، قاینات با هزار و ۳۹۱ و نهبندان با هزار و ۲ مورد است.

وی اظهار داشت: بیشترین اشتغال ثبت شده در سامانه رصد مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت با ۲ هزار و ۸۰۶ مورد و معادل ۱۱۶ درصد تعهد پیش‌بینی شده است.

اشرفی افزود: همچنین اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با هزار و ۳۶۳ مورد و معادل ۱۲۵ درصد تعهد پیش‌بینی شده در سال جاری دومین دستگاه اجرایی در استان بوده است.

وی گفت: امیدواریم با همت و تلاش سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بتوانیم ۱۰۰ درصد تعهدات پیش‌بینی شده در سامانه رصد را به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی اشتغال استان تا پایان سال جاری محقق کنیم.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید