تصویب ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری هفشجان

به گزارش ایلنا داود رشیدی در تور خبری با خبرنگاران از بازدید پروژه های شهر هفشجان اظهارداشت:بودجه شهرداری هفشجان سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال و امسال ۳۶۰ میلیارد ریال تصویب شد که این بودجه نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار نفر از مجموع ۲۵ هزار شهروند هفشجانی در داخل و خارج چهارمحال و بختیاری به‌عنوان کارگر فنی تخصصی حوزه صنعت جوش مشغول به کار هستند.

رشیدی با اشاره به  ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سنگین و نیمه‌سنگین در شهرداری وجود دارد بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد این ماشین‌آلات فرسوده و هزینه‌بَر است و به‌طور میانگین بیشتر از ۱۵ سال عمر دارند.

شهردار هفشجان خاطر نشان کرد: در سال قبل هفت هزار و ۲۰۰ تن آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها، کوچه‌ها و معبرهای این شهر انجام شد.

وی موزاییک فرش پیاده روها، اصلاح و ساخت کانال ها، اجرای فاز اول جاده سلامت، زیرساخت های منطقه گردشگری چشمه زنه، سامان دهی معابر و خیابان های آرامستان، خرید لوازم بازی پارک های هفشجان و تعمیر ماشین آلات شهرداری را از جمله اقدامات دیگر در سال گذشته عنوان نمود و گفت: جهت اجرای این اقدامات اعتباری بالغ بر ده میلیارد و نهصد میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه  ۱۵ هکتار بافت فرسوده در شهر وجود دارد افزود: سال گذشته هفت میلیارد ریال برای سامان‌دهی این بافت هزینه شد.

رشیدی اجرای کمربندی هفشجان، آسفالت جاده هفشجان به مصطفی‌آباد، راه‌اندازی پارکینگ آرامستان، سامان‌دهی دستفروشان و راه‌اندازی بازار روز و انتقال صنایع نیمه مزاحم به فن آوران را از جمله برنامه های اولویت دار شهرداری در سال‌‎جاری عنوان کرد.

منبع:ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید