عرضه بهروزرسانی اصلی Google در آگوست 2023 اکنون کامل شده است
به گزارش سايت باي رپورتاژ و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو گوگل تایید کرده است که بهروزرسانی اصلی آگوست 2023 – دومین بهروزرسانی هستهای در سال جاری – به پایان رسیده است. به روز رسانی در 22 آگوست 2023 شروع شد و 16 روز بعد در 7 سپتامبر 2023 تکمیل شد.
چرا ما اهمیت می دهیم. بهروزرسانیهای الگوریتم Google برای همه برندها، کسبوکارها و سازمانها ضروری است که باید از آن آگاه باشند، زیرا میتوانند بر عملکرد سایت شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارند. هر گونه تغییر در رتبه بندی از یک به روز رسانی اصلی – مثبت یا منفی – می تواند بر ترافیک ارگانیک، تبدیل ها و درآمد شما تأثیر بگذارد.
دانستن زمانی که گوگل این بهروزرسانیها را انجام میدهد به شما چیزی را میدهد که به آن اشاره کنید تا بفهمید آیا چیزی است که شما در وبسایت خود تغییر دادهاید یا چیزی است که گوگل با الگوریتم رتبهبندی خود تغییر داده است.
حالا چی؟ زمان خوبی است که به تجزیه و تحلیل خود بپردازید تا ببینید چه پیشرفت هایی ممکن است در صفحات و محتوای خود ایجاد کنید.
به روز رسانی های اصلی بزرگ هستند. به طور کلی. به روز رسانی های اصلی گوگل به روز رسانی های الگوریتم قابل توجهی هستند. صحبتهای اولیه صنعت سئو نشان میدهد که این بهروزرسانی نسبت به بهروزرسانیهای اصلی قبلی، بهروزرسانی نسبتاً تأثیرگذاری است. اکنون که آپدیت کامل شده است، در روزهای آینده گزارشی از تاثیر این به روز رسانی خواهیم کرد.
به روز رسانی های اصلی قبلی در اینجا جدول زمانی و پوشش ما از بهروزرسانیهای اصلی اخیر آمده است:
- به روز رسانی اصلی مارس 2023 در 15 مارس و پایان یافتن در 28 مارس.
- بهروزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022 تأثیر کمتری نسبت به بهروزرسانیهای اصلی قبلی داشت و در 26 سپتامبر به پایان رسید.
- به روز رسانی هسته گسترده می 2022 یک به روز رسانی مهم و سریع بود.
- به روز رسانی اصلی نوامبر 2021
- به روز رسانی اصلی ژوئیه 2021.
- بهروزرسانی هستهای ژوئن 2021، که به کندی عرضه شد اما بزرگ بود.
به روز رسانی نظرات بهروزرسانی بررسیهای آوریل ۲۰۲۳ آخرین بهروزرسانی تأیید شده Google بود. این به روز رسانی در 12 آوریل شروع شد و در 25 آوریل به پایان رسید.
همچنین امسال بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه 2023 بود، از 21 فوریه شروع شد و به مدت 14 روز اجرا شد و در 7 مارس به پایان رسید. این بهروزرسانی قابل توجهی بود.
اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل توصیه هایی در مورد اینکه اگر تحت تاثیر منفی یک به روز رسانی اصلی در گذشته قرار گرفتید، چه مواردی را در نظر بگیرید. هیچ اقدام خاصی برای بازیابی وجود ندارد – به گفته گوگل، تأثیر منفی رتبهبندی ممکن است نشاندهنده اشتباه بودن صفحات شما نباشد.
با این حال، گوگل لیستی از سوالات را ارائه کرده است که اگر سایت شما توسط یک به روز رسانی اصلی ضربه خورده است، باید در نظر بگیرید. گوگل گفته است که میتوانید کمی بهبودی بین بهروزرسانیهای اصلی مشاهده کنید، اما بزرگترین تغییری که میبینید بعد از یک بهروزرسانی اصلی دیگر است.