دانلود زیرنویس فیلم Itlu Maredumilli Prajaneekam 2022 زیرنویس فیلم هندی با احترام، مردم یک فیلم درام اجتماعی مهیج اجتماعی به زبان تلوگو محصول ۲۰۲۲ است که توسط اولین بازیگر A. R. Mohan نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم که توسط استودیو زی و هاسیا موویز تهیه شده است، آلاری نارش، آناندی، ونلا کیشور، پراوین، سمپات راج و سریتج را در نقش های اصلی بازی می کنند. این فیلم در 25 نوامبر 2022 اکران شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Itlu Maredumilli Prajaneekam 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Itlu Maredumilli Prajaneekam 2022 در 25 نوامبر 2022 منتشر شد. Zee Telugu و ZEE5 به ترتیب حقوق پخش ماهواره ای و دیجیتالی فیلم را به دست آورده اند. اولین بار در ZEE5 در 23 دسامبر 2022 انجام شد.

زیرنویس فیلم Itlu Maredumilli Prajaneekam 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Itlu Maredumilli Prajaneekam 2022 امتیاز 2.75 از 5 را داد و نوشت که “Itlu Maredumalli Prajaaneekam فیلمی است که با صداقت ساخته شده است. پس زمینه، اجراها و صحنه ها مناسب هستند اما هیچ چیز جدید یا جذابی وجود ندارد که در اینجا خواهید دید”. Arvind V از Pinkvilla امتیاز 2.5 از 5 را داد و نوشت که “با نیمه دوم بهتر، این فیلم بسیار قابل تماشا بود”.

زیرنویس Itlu Maredumilli Prajaneekam 2022 - بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی با احترام، مردم 2022 در مقابل، The Times of India اعلام کرد که این فیلم «یک درام اجتماعی صادقانه است که وضعیت اسفبار یک روستای قبیله‌ای را روایت می‌کند» و همین امتیاز را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید